BBurcuuu ebrusalihhh elimden gelen bu ne yapıyım de Bana da aynı şeyleri söylüyorlardı yani yapabileceğim bi şey yok bu kadar alıyor kilo diyorum
designermoms ebrusalihhh ooo onları mı takıyorsun boşver Bana diyen olmadı ama olsaydı ağzının payını verirdim çok biliyorsan sen doğur bak diye
KrasavcikMalcik Selimikomom Aaa olurmu oyle sey. Cicibebeni inek sütüyle karıştırıp ver. Yada bol şekerli su ver öyle kilo alır🥰
1Anne1Bebek__ ebrusalihhh ayy fazla kafayq takiyosun cnm benim gibi ben artik takmıyorum bebegim 1 ay erken dogdu kilo olarak 2 ay geriden gidiyo gibi sanki kardesi gibi duruyo yaninda ama hic takmiyorum saglikli olsn yeterki 1 hafta hastanede yattik o zmn baya kilo verdi daha duzelmiyo boswer saglikli olsunda gerisi onemli degil kulaklarini tika herkese karsi aman de
ecrinreyyan ebrusalihhh 500 gram almış dert etme. Benim daha fazla dert etmem lazım 😅😅 ama ben gece uyanmıyor diye beslemiyorum sanırım birazda o yüzden. Geceleri de emzircem bakalım bir haftada fark edecek mi
refresher Dr. Osman gönülal videolarında diyor ki ilk ay 800gr 2. ay 600gr 3. aydan sonra ortalama 500gr alması lazım bebeğin ( ortalamadan kastını da bir ay örneğin 200 alır diğer ay 800 alır ortalaması 500 olur gibi) sizin de normal gibi
Minmini ebrusalihhh 3.aydan sonra ayda 500 gr normal endişelenmeyin zaten alması gereken kiloyu almış🥰
aysennur ebrusalihhh canım takma kafana ek gıdaya geçince yogurt kemik sulu çorba,balkabagi ,tatlı patates verirsin sağlıklı şekilde kilo alır. Biz de yavaş gidiyorduk ek gıdaya geçtik 9.500 kilo olduk.
Gmzcbt21 ebrusalihhh benim bildiğim hep aynı tartiyla hatta doğduğu hastanede hep tartilmasi gerekiyor ama doktor degisikligi falan olduğu için pek mümkün değil o. Benim oğlum da şuan 5 ay 6 günlük ama sağlıkocagi da hastanede bebeğimi hep kısa olcuyordu biz bakıyorduk kocaman oldu reflü yatagindan falan taşıyor ama hala 64 cm olcuyorlardi. En son bir doktor değişikliği yaptık boyu bildiğimizden baya farklı oldu. Kilosu aşağı yukarı aynıydı ama genelde kıyafetle olcuyorlardi bu gittiğimiz doktor sadece beziyle tarttı.
ebrusalihhh Gmzcbt21 evet dediğiniz gibi mümkün olmuyor hep aynı yerde aslında zaten artık takmıcam akıllandım bugün😅
Arzuazeri98 ebrusalihhh 6ay 15gunluk olup 6kilo benm bebegim şok sjsj.canim 1aya 400 500 almasi lazim dedi doktor.uzulme bence gayet iyi .hem sorun olsa doktor sana soylerdi
ebrusalihhh Arzuazeri98 kusması vs de var ondan kaynaklıda olabilir dedi zaten bakalım götürcem doktroa tekrar kusması için
Ruya_sahin35 ebrusalihhh canım çok iyi benim kızda aynı şekildeydi 3 aylık 5500 dü 4 ay 6 kiloydu merak etme bu ay daha güzel alır
Gmzcbt21 ebrusalihhh insanları memnun edemezsiniz. Zayıf olur çok zayıf bu çocuk diye bakamiyormuşsunuz gibi imali konuşurlar. Tombul kilolu olur obez derler zamansız vakitsiz yediriyorsun olur 😂 benim bebeğim iri baya maşallah obez diyorlar.