ebrusalihhh normal kilosu, illa tombul tombul olması gerekmiyor. Zaten çok tombul olanlar genelde mamayla şişirilmiş olanlar oluyor istisnalar hariç. Tabi çok kafaya takıyorsanız doktorunuza danışın sonraki ay hem ne kadar aldığına bakarsınız hemde yetersizse doktorunuz yönlendirir mamaya. Hareketlendikçe çoğu bebek zayıflıyor zaten, bence çokta takılmamalı eğer gelişiminde bir sorun yoksa