Ballloglum az önce buna benzer bi post açtım bizde eşimle geri çekilme yaptık bi kaç kere hamile kalmışmıyım diye korkuyorum yazdım fikir almak amaçlı linç yedim resmen bu durumda kendileride olabilirdi olurlarda gülme komşuna gelir başına derler bizde bekleyip göreceğiz inşallah gebelik yoktur tedirginm elden bişey gelmiyor