Ya arkadaşlar eşim göreve gidecek diye doğum kontrol hapı içmedim 2 aydır. Zaten iki ay olmayacak kendisi. Gitmeden bir kere ilişkiye girdik. Ama biz genelde çocuktan önce geri çekilmeyle korunduk 3 sene sorunsuz şekilde. Eşim geri çekilmeyi başarabiliyor. Hiçbir şekilde kaçırmıyor. Bu defa da aynı şekilde oldu. Yumurtlama günümde değildim. Şimdi adetim iki gün gecikti ve bi belirtim de yok. Acayip bi korku sardı içimi 🙂 çok düşük bi ihtimal değil mi? Ayda bir kez ilişkiyle başarılı bir geri çekilmeyle hamile kalınır mı yahu. Bana hiç mümkün gelmiyor. Not:( geriçekilmekorunmayöntemideğildir ) yazan arkadaş bana yazmasın mümkünse 🙂 biliyorum riskli bi korunma ama çoook düşük bi ihtimal bence. Bu adetim niye gelmedi ya