oznur06unlu begmom aşıya pek sıcak bakmıyorum ama devlet aşılarını mecbur yaptırdım menenjit aşısı yapildiktan sonra çocuklarda kalıcı hasar birakiyo gibi biseyler duymuştum o yüzden korktum açıkçası