Northstar28 Bebeğime 3. Ayında menenjit aşısı ilk dozunu olduk iki tane birden. O günden beri çocuk hasta öksürük hapşırık antibiyotik kullandık geçti gibi oldu şimdi geri tekrarladı öksürüğü çoğu bebekte böyle oluyormuş sanırım bu durumu yaşayan var mı başka
durununannitoskosu Northstar28 Şuan salgın var zaten bence aşıdan değil de bulaştan hasta olmuş olabilir
Hayymoomm Northstar28 2 doz birden mi oluyor bizde bugün olduk ama hemşire sadece ateş yapabilir dedi
Kk41 Northstar28 oğlum 3 doz oldu sadece ateş oldu geçti. Suan salgın ve muhtemelen başka birinden bulaşmıştır hastalık
teachermom07 Northstar28 bizde 3.ayda iki doz menenjit aşısı yaptırmıştık İlk bir gün ateş yaptı ama gribe çevirmedi Belki sizin denk gelmiştir Üşütmüş olabilir havalar soğuk salgın var Yine de iyi ki yaptırmışsınız Geçmiş olsun
begmom Bizde 3 buçuk aylıkken 2 doz olduk yaşamadık böyle bişey.doktor şöyle söylemişti aşı sonrası bebek ateşlenmesin diye bi anda çok ince giydirmeyin ani ısı kayıpları hasta eder demişti acaba ondan olmuş olabilir mi ?
Northstar28 begmom bilmiylrum ki ateşlenince soyduk baya çocuğu ateşli diye ama neyden oldu bilmiyorum
Northstar28 durununannitoskosu Salgın var ama antibiyotik kullanırken tekrarladı hastalık daha kötü oldu 🥺
begmom Evi bol bol havalandırın özellikle bebeğin olduğu odayı. Isısını dengeleyin nemi kontrol edin. Bunlar da burun tıkanıklığı ve öksürük yapıyor. Duş aldırın bol bol emzirin salgın çok mümkün olduğu kadar dışarıdan insanlarla temastan kaçının
begmom Northstar28 seni çok iyi anlıyorum😞 ama inan bebekler bizden daha güçlü ve dirayetli ona en iyi gelen şeyi yine sen bilirsin Allah dermansız dert vermesin geçecektir sen üzme kendini oda etkilenmesin 🙏🏻
Northstar28 teachermom07 teşekkür ederim ama bize çok ağır geldi aşı kaldıramadı keşke 5. Ayda ilk dozunu yaptırsaydım 3 biraz erken oldu
oznur06unlu begmom aşıya pek sıcak bakmıyorum ama devlet aşılarını mecbur yaptırdım menenjit aşısı yapildiktan sonra çocuklarda kalıcı hasar birakiyo gibi biseyler duymuştum o yüzden korktum açıkçası
teachermom07 Northstar28 3-5-13 şeklinde yaptırdık Her seferinde ateş bacaklarda ağrı yaptı 5.ayda da değişen birşey olacağını düşünmüyorum Aradan çıkmış iyi olmuş ne kadar erken o kadar etkili bi aşı Allah korusun 5.aya kadar bulaşma ihtimali vardı bunu göze almamanız iyi olmuş
teachermom07 Northstar28 en fazla 2 gün sıkıntı yaşıyoruz gelip geçiyor onların iyiliği için yapacak birşey yok 🙏