Mercan12 şöyle ki benim oğlum ilk eline birşeyleri bilinçli almaya başladığında hep sol eliyle alırdı. Sağ eline birşey versem hemen tekrar sol eline alıp sağ elini sımsıkı yumruk yapardı. Döndüğü zaman hep sağ kolu altta kalırdı ben çıkarmasam asla çıkaramazdı kolunu. Zaten büyüdüğünde bariz fark ediyorsun birşeylerin ters gittiğini. Ve evet çok şükür tedavisi var başka sıkıntı olmasın o önemli. Sakın şimdi kafanıza takıpta kendinizi perişan etmeyin. İnşallah birşeyi yokturdur