Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 ay 20 günlük bebeğim sol kolunu daha aktif kullaniyor hani böyle bebekler kıpır kıpır oluyor ya oyle olduğu zamanlar sol kolunu daha cok sallıyor hızlı hızli indirip kaldırıyor karnına vuruyor sağ kolunu daha az hareket ettiriyor nezamandir böyle ilk yaptıginda normal geliyordu şimdi problem etmeye başladım acaba sağ kolunda bir promlemmi var böyle olup düzelen varmı acaba arkadaşlar doktora da gidicem sizlerede soruyum dedim teşekkürler şimdiden