Dilaraa34 ilk endoskobımı özelde oldum
Orada soruyorlar anestezı ıle mı olacaksınız normal mı dıye?
Normal derken :ağızda bır sprey sıkılıyor bogaza …bogazdan acı hıssetmıyorsun ama mıdeme bırsey gördüğü ıcın böğüruyorsun o anı yaşıyorsun
Anestezi ile olurdan : sana bı 10dk anestezı verılıyor uyuyorsun olup bıtenı görmüyorsun işlem sonrası hemen uyanıyorsun
Ama özellerde bunun ıcın ek ücret ödüyorsunuz anestezi ıle olacaksanız .. ben mesela endoskobı ıcın 600tl verecek iken sırf anestezı ıstedım diye 400 daha fazla verdim ….
Kolonoskobı içinde yine anestezı olacağınız ıcın o an yaparlar
Benım mıde ağrılarım gecmedıgı ıcın. Yıne endoskobı ve bu kez kolonoskobı oldum
✅yukarıdakı olay geçen sene bu zamanlar ıdı
Ve ben 1hafta önce de unıversıte hastanesınde yenıden endoskobı ve kolonoskobı oldum
Bunlar anestezı ıle yapmıyorlarmış ben korkuyordum olamam diye ama mecburdum da olmaya
Yukarıda dedıgım gıbı bogazıma sprey sıktılar acı hıssetmedım ama mıdeme boru gördükçe bögurdum midem bulandı yaklaşık 3dk sürdü ve dayandım bence dayanılmayacak değil acı yok sadece bulantı oluyor uzunda sürmüyor
Ama kolonoskobı yı anestesız oldum ve o bora zordu aslında acı yok ama bagırsagınızda gezdıkce hava verılıyor borunun rahat gezebılmesı ıcın
O hava sızde karnında gaz varda çıkaramıyor gıbı oluyor ondan dolayı patlayacak gıbı hıssedıyorsunuz ve ıstemsızce bazen bagırabılıyorsunuz
Ben asla yapamam derdım ama yaptım dayandım bence herkes yapar
Ama sız özelde olacaksınız korkarım derseniz anestezı verılınce zaten ıkısı de o anda yapılır bıter sız ne olduğunu anlayamazsınız
Bunun ıcın ek ücret verılır
En azından bızım burada böyle heryer de aynıdır bence