Sıcak su torbası koymayı dene, nane limon beni hep kustururdu böyle şeyde. Daha bu hafta başı tavuk yüzünden yaşadım kimseye bir şey olmadı evde bana oldu, mide spazmı ve ağrısı yaşadım emzirdiğim için ilaç içemedim doktorum içebilirsin demişti yine de içine sinmedi. En iyi gelen ballı papatya çayı ve sıcak su torbası oldu ama yediklerine dikkat et ve bol su iç daha da midebi bulandırmasın. Bu arada gaviscon içtim evet mide yanması da etkili ama garip bir şekilde iyi geldi.