Alpinannesi_B Benim oğlumda öyleydi ama şimdi 13 aylık uykuya hasret kaldım gece en fazla 1 saat uyuyor sürekli uyanıyor beni emzik gibi kullanıyor. Büyüdükçe çok zorlaşıyor Rabbim herkese kolaylık versin. Rabbim acılarını göstermesin. Kısacası bu günlerin kıymetini bil sende uyu bol bol 😊