Alpinannesi_B Kızlar acilll. Oğlum 1 aylık 8:40 da yatırdım hâlâ uyuyor. Acayip derin bi uykuda normal mi sizce? İlk 1 buçuk saat kıvrandı sancıdan uyudu iki dakika da bir uyandı salladım bende uyusun diye. Bir uyudu hâlâ uyuyor korktum şimdide
Umutveannesi Alpinannesi_B beslemediniz mi hiç 4 saattir? Yani 1 aylık bebek 4 saat kesintisiz uyur tabi ama sizin uykuda beslemeniz gerekirdi bence
Alpinannesi_B Umutveannesi 2 saati geçince uyandırmaya çalıştım bir kaç kere emdi tekrar uykuya daldı
Alpinannesi_B berikomoms öyle yapmaya çalışıyorum ama ilk doğduğunda vardı. 1 ay 1 hafta oldu risk kalmış mıdır acaba
Uras10 Alpinannesi_B her iki saatte bir emzirmeniz gerek 2 aya kadar bence uyandırıp besleyin sarılık olmuşsa uyur
Bernnnn Geceyle gündüzü öğrenmiştir belki 😇 gece uykuları daha derin ve uzun olabiliyo, siz her 2 saatte bir emzirin mutlaka. İlla uyansın, tedirgin oldum diyosanız da altını açmayı deneyin😅
dilekkaratasss Alpinannesi_B pamuğa su döküp alnını ve gıdığını ıslatın ayağın koltuk altını gıdıklayın
Hakanbuse0 Alpinannesi_B sen 2-3 saatte bir emzir uyandirma uykusunda emer zaten sger sariligi yoksa uyusun elleme