Okayss buara yeşil birşey yemedim yada hatırlamıyorum süt alerjisinden suphelendim doktora yazdım oda probiyotik önerdi geçmezse diski testi yaparız dedi evet 10 gündür falan kan ilaci kullanıyoruz burda da biri yazmıştı aynı kan ilaci kullaniyormus belirtiler aynı doktora sordum yine oda kan ilaci siyah yada kabızlık yapar dedi anlamadım bende neden olduğunu kötü kokuyor ama ilaç mı kokuyor bilemedim ki ya