153s34 valla canım 3 günde alıştı bir de ben yarım bile yapmıyordum tüm yapıyordum 😅önce kesin bıraktıracam diye kafamda bitirdim olayı . Birde ayakta salllayarak uyuttugum da önce kundak yapıyordum öyle uyuyordu yoksa sıçrayıp uyanıyordu. Sonra yatağa koyuyordum gecede öyle uyuyordu bu böyle olmaz dedim ve bırakma kararı aldım 😅😅ilk gün hiç yapmadım günde dört kere uyuyan çocuk o gün gündüz bir kere uyudu ve 10 dk 🤣ama ben yılmadım uyandığı zaman koydum oyun halısına uyumasn dedim ikinici gün yine yapmadım bu sefer iki kere uyudu yarım saate yükseldi 😜😜üçüncü gün yine yapmadm baktı artık yapmıyorum kendisinde uykusuzluktan helak oldu iyice uyuma kararı aldı 😅😅yani tam üç gün sonunda sıfır kundakla uyumaya başladı ama o üç gün çok yoruldum sürekli mız mız ağladı uyuyamadıgı için ama pes edip yapmadım kundağı 😅😅😅bu arada tabi ilk gece 5 kere uyandı ikinci gece 3 kere üçüncü gece uyanmadı 😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣ve sonunda zafer benim 🤓🤣🤣🤣😇😇