1,5 yıldır kullanmıyorum hiçbir sosyal medya hesabı. Eşimin oldu bitti yoktu bi ara benim isteğimle açmıştı bu ne saçma şey uğraşamam diyip silmişti 😂 ikimizde de sadece whatsapp var bide bende bu uygulama 😂 zaten vaktimiz de olmuyor pek. Annelik zor arada girip şöyle bi dolaşıp herkesin derdini sevincini okuyup geçiyorum iyi oluyo