Iyi akşamlar güzel anneler, belki bileniniz vardır uzun zamandır instagram hesabımı kapatmayı düşünüyordum ama bi türlü cesaret edemiyordum. 4 gün önce tamamen sildim ve inanılmaz rahatladım. Üzerimden yük kalkmış gibi. Elim sürekli instagrama gidiyodu bütün günümü bütün zamanımı çalıyodu. Cocuklarıma karşı haksızlık yaptığımı anladım. Artık tüm zamanımı sadece çocuklarıma ve aileme ayırıyorum, çok daha verimli oluyor🥰 belki benim gibi olupta cesaret edemeyenler vardır diye sizlerle paylaşmak istedim. 🌸