Hamza65 şu ana kadar bir sorun yaşamadım ama ileride ne olur bilemm tabiki dijital ekran değil fırın uç tane düğmesi var çevirmeli görünüş olarak gayet güzel benim aifray olduğu için ayrı olarak fırında çok özellik aramamistim birde dijital istemedim çabuk bozuluyor diye fırından memnunum gayet iyi ve hızlı pişiriyor hatta ilk yaptığım tavuk 25 dakikada yandı 😂