Benimde dolaplarım beyaz kulpları siyah ankstremde siyah gayet güzel duruyor yani Ocak bu her yemekte kirleniyor sonuçta günde 2 3 kez siliyoruz benimki Oscar marka simferin yan urunu gayet memnunum fırını falan güzel pişiriyor bı oneirm daha var fırını dijital saatli almayın çabuk bozuluyor diyolar