Berosmumy iki çocuğumda da en baştan beri kullanınca alıştırmakla ilgili problem yaşamadım çünkü budizzz uyku arkadaşında beyaz gürültü anne rahmindeki kalp atışı fön makinesi vs gibi bir kaç farklı ses modu var onları çalıştırınca zaten anne karnındaki alışık olduğu sesler olduğu için rahatlatıyordu ve uyumasına yardımcı oluyordu. Zaten belirli bir süre çalışıyor daha sonra kendi kapanıyor ve bebek ağlayınca ys da başka bi gürültü olunca tekrar kendi çalışmaya başliyor yine bir süre çalışıp kendi kapanıyor sensörlü yani. Bütün uykusu boyınca açik bırakmıyorum sadece ilk uyuyacağında ve uykusu bölününce. Bebekliklerinden bu şekilde alışıyorlar yani zaten anne karnından alışık oldukları ses olduğu için sevmeme gibi bi durum olmadı. Büyüyüp Amigurumi oyuncak ayıyı da uyurken kucağına koyup elleriyle kollarından tutturdum bir kaç kez sonra kendi alıştı kucağına koyunca kollarından tutundu her uyuyuşunda koydum bir yere giderken de yanımda götürdüm. Küçükken başlamak önemli yani küçükken öyle verirseniz daha çabuk benimser büyüdükçe o zamana kadar öyle bir şey olmadığı için alışmama ihtimali de artar diye düşünüyorum. Ben ilk 3-4. Haftadan itibaren başladığım için sorun yaşamadım dediğim gibi o sesler ve sensörlü olması işimi kolaylaştırdı ekstra bişey yapmama gerek kalmadı büyüyünce de daha önceden budizzzden alışık olduğu için onu da çabuk benimsedi bağ kurdu