Sırf bu yüzden daha dün doktora gittim bebeğim 9 aylık 5aylıkken sadece bir kez adet gördüm ve hala olmadım test yaptım negatif sonra kan testi verdim pozitif çıktı tekrar negatif oldu doktorum bunlara emzirirken hormonlar da inişler çıkışlar normal korunuyorsan hemen kendini hamile sanıp test vermek için hastanelere atma dedi😄 özellikle gece emzirmesi sıksa prolaktin hormonu daha fazla salgılanır ve adet düzensizliği çok normal dedi yani sizde korkmayın