Rabiacaa1 Tabiki de oluyor,emzirdiğin sürece her ay düzenli bekleme. Her ay düzenli gelebilir, birden gelmemeye başlayabilir bir kaç ay daha. Daha uzun sürebilir kanaman bunlar çok doğal ve normal görülen şeyler. Zaten test de yapmışsın kendinden de eminsen sıkıntı yapma