aeaslan anne yanı park beşigim var yatak odasında yanımda ben biraz mesafe koydum yatarken mecbur zaten gün içinde de aynı odadayız ama maske takın birazda olsa önlem amaçlı kendinize dikkat edin bol bol emzirin ki antikor üretimi bebeğe gitsin odaları sürekli havalandırın ben öyle yaptım şimdi biraz temiz hava alması için dışarı çıkırıcam sürekli evde olmakta hasta ediyor insanı bide bal limon sarımsak karışımı yapın yiyin sütten bebeğe geçsin rabbim bebeklerimizi korusun daha çok küçükler 😪