Valla o kadar dikkat ettim ki kimse gelmez ben gitmem ama 3.gün bugün çok kötüyüz eşim işten felan getirdi galiba hiç anlamadım 2 defa covid geçirdim ben böyle bir şey görmedim
15 aylık kızım var oda hasta emzirdiğim için de sadece parol veriyorlar ölüyorum zannettim bugün artık