theblackvirgo Kizlarrr ilk bebeisler kaç yaşında yada kaç aylık 2. Bebis kaç haftalık haydii yorumlara benim ilk kizim 7.5 aylık 2. 6 haftalık nasipse bu hafta kalp dinlemeye gideceğiz sizlerde sunumlar nasil
Sandra theblackvirgo bnm kızım 3.5 yaşında 2. De 6+6 haftalık 😂 bir hafta sora kontrolm olacak hayırlısı artık 😍 Yanliz kızın küçükmüş cesaretine hayran kaldım sağlıkla gelsin bebislerimz😍
Esleminannessi theblackvirgo ay hayırlı olsun 😍😍 kızım 4 buçuk aylık. 2. Yi istiyoruz bi kaç ay sonra Allah verirse 😍😍
theblackvirgo Cizgilicorap kiz bende kazayla kaldım ama mutluyum Rabbım nasip etti diye illa birgun yapmak isticeksin en azından bu şekilde ikisine aynı zamanlarda okula gidicek dertt ortağı olacaklar birbirlerine artık bu sekil dusunuyorum
Cizgilicorap theblackvirgo maşallah ne güzel 🥰 bende bilmiyorum ya doğum kilomu veremedim daha versem olur aslında 😂
theblackvirgo Sandra kiz kazayla kaldım yoksa bende cesaret ne arar Rabbım nasip eylesin sağlıkla gelsin inalalah
theblackvirgo Esleminannessi maalesef 3 ayda rota asisi olduk meme reddi yaşandı meğer diside geliyormuş 3.5 ay zar zor emdi
Esleminannessi theblackvirgo anladımm😍 diğer bebiş daha uzun emer inşallah sağlıkla gelsin😍 oğlan olcak bence 😂
Adeninannesi1906 theblackvirgo kızım 6 aylık adetim 3 gün gecikti bügün inanılmaz baş dönmesi ve bulanık görme yaşıyorum umarım hamile değilimdir
Linakent theblackvirgo tam aradığım konu kafam çok karışık kızım 1.5 yaşında hamileyim muhtemelen 3 haftalık ama ne yapacağımı bilmiyorum eşim ve ben çalışıyoruz ben evden çalıştığım için kızıma tek başıma bakıyorum evin işi yemeği yatana kadar oturmuyorum 2. İçin çok mu erken
theblackvirgo Linakent hiçte erken değil Allah nasip etmiş hiç kafaya takmayın bakın ben korunurken gebe kaldım Rabbım zide o gücü gormuski nasip eylemiş sakın isyan etmeyin ve üzülmeyin bence çokta güzel bakarsınız
mihra140823 Linakent merhaba konuyla çok alakası yok ama evden nasıl çalışıyorsunuz hangi firma bende evden çalışmak istiyorumda
theblackvirgo Esleminannessi ayyy hissettiniz nasıl anladınız bende öyle düşünüyorum bu erkek gibi heyecanla cinsiyetinide öğrenmeyi bekliyoruz ama daha çok var
canparelerim theblackvirgo Allah bağışlasın sağlıkla doğurun🙏❤️🧿 benimde 31aylık bir oğlum var. 2.bebeğime 37haftalık hamileyim oda kız Allah nasip ederse🌸 hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza🤲🫶
Meteninanasi theblackvirgo oğlum 20 aylık çok arkadaş canlısı ama çokta hareketli peşinde yoruluyorum akşama kadar ikinciyi bir yanım çok istiyor bir yanım cesaret edemiyor yetememe korkusu sanırım
Zlhaanne Meteninanasi ahh aynıyız sizinle benim ki de 18 aylık mahvediyor yaramaz kardeş olayı çok uzak görünüyor