Ayseguloprl Cucununannesi spiral geçmişleri çok dinledim o yüzden korkumdan taktırmadım geri çekilme ile korunuyorum bende 9ay oldu buraya kadar geldik 😂 bundan sonra da olursa artık sorun değil olmazsa hiç sorun değil 😂
S_x_w Cucununannesi spiral %98 koruyor, sizinki korunma yöntemi bile değil🙂 2. Çocuğumdan sonra spiral taktırdım 3.yü isteyerek doğurdum yine taktırdım..Kontrollerimi aksatmam ve el bir korunma da yapmıyorum üstelik 👍🏻
asrinhatasi YYenianneeee yani muhtemelen, Ama kontrollerde sorun yokmuş hatta hamilelik haberi almadan 1 ay önce kontrolü varmış 🥲
bircanmom theblackvirgo ooff bu ne ya kilit mi vuracağız herkes her yöntemle hamile kalmış. Ne bok yiycez durduk yere strese girdim
asrinhatasi bircanmom tüp bağlatıp hamile kalan bile duydum. Cidden en garantisi kocadan uzak durmak gibi asleşsşdl
Zeynepsara Ablamda spiral gebe kaldı depresyon girdi oda şimdi kızı iki yaşında koluna takılan o koruma yöntemiyle korunuyor üç yıl garantisi varmış onun şimdilik birşeyi yok doktorlar onu öneriyor