rumy007 bende yapmıştım ama Kasım’da günü bitti tekrar yaptırmadım esim uzakta gelirse yaptırırım dedim yani daha var zaten hani sonradan yapılsa yinede oluyor mu ben kendi kafama göre böyle bişey yaptım ama hani 2ay ara verip tekrar yaptırmış olacam olur mu bilginiz var mi