Hanımlar merhabalar korunma yöntemi olarak üç aydır hap kullanıyorum fakat lazer epilasyona gidiyorum bu yüzden bırakmam gerektiği söylendi yani daha sağlıklı olacağı. Kola takılan deri altı implant mı spiral mi sizce spirali korktuğum için taktırmaya cesaret edemiyorum yorumlarınıza açığım sizce en iyi yöntem hangisidir ?