yumamiii sizden
yumamiii çok geçmiş olsun , günde kaç kere burnunu yıkıyorsunuz ? Biz şuan hastanede 4 saatte bir 10 ar cc şiringa ile yıkıyoruz. Size tavsiyem tıkanıklığını gidesiye kadar sık sık burnunu yıkayın. Ve sık sök balgam masajı yapın ( her masaj 5 dakika gibi sürsün ) nebülaZötrünüz varsa içerisine serum 0.9 5 cc kadar koyun onu solumasını sağlayın sonra balgam msajı yapın önce içerideki başgam yumuşarsa çıkması daha rahat olur , burnu tıkalıyken beslemeyin burnunu açın sonra besleme yapın