Gmzcbt21 minikveannesii bende korkuyordum çok başlarda annem ve eşimle yikiyorduk sonra sadece eşimle yıkadım eşim o anları kaçırmasın ve birlikte daha güzel yaparız diye. Korkuyordum da açıkçası. Sonra bir gün ensesine kadar kaka yaptı. Eşimi beklesem geç olacak kayınvalidemi de bekleyemedim aldım yıkadım valla ne zamana kadar birini beklicem diye 😂 mecbur kalınca yıkıyorum gündüz. Ama genelde akşam eşimle yikiyoruz uykudan önce
cileklovermom minikveannesii saçlarını okşamıyo musun canım normalde de okşaya okşaya yıka. Açıkçası ben ilk yıkama dışında hiç aile desteği almadım hep eşimle yıkadım büyüyünce eşimi bile beklemedim yazın çocuk ferahlasın diye kendim yıkardım. Korkma lütfen nazik nazik yıkarsın sonuçta kendimizi yıkar gibi harala gürele kese sürecek halin yok
ace42 Korkma canım küvetine filesini koy onun üstünde duruyorlar köpük yap elinle köpükle yıka narin oluyor zaten boğum olan yerleri elinle temizle hem narin hem hızlıca üşütmeden alışıyorsun zamanla
DrkAyz minikveannesii Çok sert darbe almadığı sürece bişey olmaz diye biliyorum ben bebeğim 8.5 aylık hala ön taraftaki bıngıldağı kapanmadı geç kapanıyor zaten saçını okşamaktan taramaktan yıkamaktan zarar gelmez ☺️