minikveannesii ben de 1,5 aydan sonra kendim yıkadım. 2. Ayına kadar her banyoda ağlıyordu sonrasında banyo yapacağını anladığı için ağlamalar kesildi şarkılar söyleyip eline köpük falan sürüyordum . Biraz sabırla geçecek , eşinizle yıkayın ya da aile üyeleri yıkamaya devam etsin çocuk alışana kadar inanın sonra zaten hep siz yıkayacaksınız bu fırsatı değerlendirin 😊