Sin21 yürütece toplasan 10 dakika bindirmişimdir o da annemin zoru ile, kızımı hep yerde alıştırdım. Birlikte yuvarlandık eğlendik. 5.5 aylıkken desteksiz oturmaya, 7.5 aylıkken emeklemeye başladı. Şu an 8 aylık bir yerlere tutunup kalkıyor, bacağımıza tırmanıyor, oda oda geziyor. İlk adım köpekçik aldık, ona tutunarak gitmeye çalışıyor. İyiki yürütece koymamışım diyorum, kızımın her şeyi önden gidiyor, yerde kendi kendini oyalamayı öğrendi. Yürüteçte ayakta durmuyorlar sadece oturuyorlar ve alt bölümlerine baskı yapıyor. Yengem 3 kızından birinde sadece yürüteç kullanmış, kızın yumurtalıklarından çok çekti, erken yaşta böbrek taşı düşürdü. Kadın doktoru, direk yürüteçe bindirdiniz mi bebekken demiş. Diğer iki kızında hiçbir şey yok. Yengemde öyle gün içinde 15-20 dakija bindirirmiş ve kesinlikle bindirmeyeceksin diye beni kaç kere uyardı.