Sin21 bizim apartmanda 7 bebek var, 6dı 7 oldu. 8 ay ile 3 yaş arası değişiyorlar.Benim oğlan da 13 aylık. Daha başka bir sürü büyüttüğüm,çevremde olan bir sürü bebek ve küçük çocuk var.
ben “almadım kullanmadım kullanmam da” diyen kesimdeyim. Tek bakıyorum.
çünkü yürüteçle kötü ev kazası yaşayan çok gördüm, doktorumuz önermedi.Kısa süreli kullanan 2 kişinin bebeği de yürüme zamanı kalça çıkığı ile uğraştı 2 ay.
Hiç olmayadabilirdi ama riske girmek istemedim.Kullanıp memnun kalanlar da var şimdi o kısmı da yabana atmamak gerek.
ben eğdim büktüm düşündüm taşındım kendim verdim kararımı.
Yürümeye etkisine bir şey diyemem, 9-10 aylıkken tay tay duruyordu oğlum.elinden tutup yürütmedim, düşe kalka yaşında yürümeye başladı.
Bizde süreç böyle oldu.