nursemomy mrb cnm ben zeytinyağını göğüs ucuma sürüyorum. Öyle emziriyorum işe yaradı bende günde 2-3 kere sürüyorum öyle alıyor sütle beraber.. kaşıkla vermeye korktum cünkü bu yöntem etki etti bizde birde kuru kayısı kaynatıp suyunu içiyorum ben az şekeler oda geçiyo bebeğe ikimizide yarıyor