nursemomy Merhaba anneler bebeğim 3 aylık gaz çıkarmada hiç bir sorun yok 💩gelince ıkınıp duruyor yapamıyor bir kere acile bile gittik çok ağladı fitil verdi leke şeklinde yaptı bağırsak sesi de daha duymuyorum var mı başına gelen
yhanne nursemomy benim bebeğim nerdeyse iki aylık ve çok beklememe rağmen sekiz gün sonra yaptı toksa ben de doktora gidecektim artık sizin mama mı süt mü alıyor
Celse00 nursemomy telaş etme kuzum benimkide aynı sadeece anne sütü alan bebeklerde oluyor 12. Günde yaptı benimki sonra yavaş yavaş düzeliyor
Zeynepelcin nursemomy emziriyorsan kuru kayısı ye 3 4 tane .çok az zeytinyağı ver bebege yapar.benimde 2 aylik doğduğundan beri kabızlık çekiyoruz kaydı yedigimden beri 8 9 günden 2 3 güne indi
sevdazekiidriskagan nursemomy nursemomy poposuna hafif hakiki zeytinyaği sürün bı pamuk yada kulak çöpü yardımı ile eminim yapacaktır
ikibebebiranne_ Kansuk diye bir fitil var çok sık olmamak şartıyla bebeğim kabız olunca kullanıyorum ve öyle bir kakasini bosaltiyorki içinde ne var ne yok çıkıyor
Anne2105 nursemomy süre biraz uzun ama beslenmesi yetersiz olabilir mi ?. 10 güne kadar normal diyor doktorlar bizde de 8 gün rekoru oldu ama sonrasında kendiliğinden yaptı
Sena_mom_bz Canım sakin ol bu şekilde 2 ay yaşadık geçecek zeytinyağı ver arada çay kaşığıyla masaj da yap 10 günü bulacak maalesef ama geçecek ek gıda dönemine geçince azcık sabır kaka masajları var youtube da onları izle
biricigiminannesi26 nursemomy hakiki zeytinyağı çok az ağzına versen mi acaba doktora danış istesen benimki 6 ayı geçti bazen veriyorum iyi geliyor