Melek1616 Belinayy80 Şuan 1 yaşında emekliyor tutunup kalkıyor koltuk kenarında yürüyor haftada 1 kere fizyoterapiste gidiyoruz
Belinayy80 Melek1616 fizyoterapist bana da dediler fakat bebeğin ileride meslek sahibi olduğunda veya askerlik döneminde sıkıntı oluyormuş yarı engelli olarak geçiyor onun için istemedim
Gulsevenakil Belinayy80 rabbim hayırlı acillll şifalar versin. İnşallah en kısa sürede düzelecek. Lütfen moralinizi yüksek tutun çünkü sizin enerjiniz bebişe geçecektir. Rabbim yardımcınız olsun
Belinayy80 Gulsevenakil aminnn çok teşekkür ederim kimin ne sıkıntısı varsa umarım hayırla sonuçlanır🙏