Evet gelişim geriliği var vücuduna sürekli iğneler ile tedavi uygulandı kasta hissetmeme durumu var mi diye ama hiç bir şekilde ne olduğu anlaşılmıyor çok üzülüyorum akranlarından çok geride bebeğim de üzülüyor biliyorum herkes oynarken benim bebeğim evden çıkamıyor herkesin arkasından ağlıyor