Bende çok tedirgindim işlem bitikten sonra bacaklarım titredi ama hiç olumsuz birşey yaşamadık sünnet sırasında hiç ağlamadı mama emzik sordu sakinleştirecek birşeyler gerekebilir dedi biz sadece anne sütü alıyoruz oradaki oyuncaklarla oyaladık
İşlemden önce bilgi veriyor ses kaydı yapın diyor
Birde nakit kart ödemesinde 500 tl fark ediyor nakitle giderseniz daha iyi olur
İşlem sırasında dua okuyor
Biz oradayken gelenlere aile bireylerinizi getirebilirsiniz demişti