kagan221_ ay aman devlet mi aman aman yani sinir olmamak elde değil sunnet oldu bebem dr sadece ilk gün gördüm başka göremedik çıkış yaparken hicbi bilgi vermediler bi krem söylediler o kadar, ilk gün calpol bile ben soylemeden getirmediler hastanede. Bugun de bantlari çıkarken canını yaktilar herkesin böyle mi blmiyorum sanki fazla fazla canı yandı cok üzüldüm çok yıprandım,,yine dr yoktu asistanı vardi pek bi bilgi bisey alamadık dus alablr dedi o kadar yaa o kadar sorumsuzlar kiii