Meyveliburln çocuk bir köşede yatmıyor tabiki iletişim halindeyiz. Aktivite olayını anlayamıyorum ben kusura bakmayın. Çocuğunu duyan gören iletişime geçen bir anne aktiviteye ihtiyaç duymaz ki. Siz adını ne koyarsanız koyun. Ben bu şekilde adlandırmıyorum. Çocukla kucaklaşmak sevmek öpmek onunla sohbet etmek yeterli. Bunlara aktivite derseniz ona da saygı duyarım. Ama post sahibinin kasteddiği oyun halısı, çıngırak, kart gibi şeyler gibi anladım ben. Bunlar da yapılabilir karşı değilim ama vicdan azabı çekme boyutunda özellikle sosyal medyada çizilen mükemmel annelik kalıbının esintilerini görüyorum. Ve bunun annelere çok zarar verdiğini düşünüyorum. İçgüdüsünü dinleyerek çocuğuna yaklaşan bir anne içi rahatsa zaten çocuğunu anlayan onun ihtiyacına göre yeterli gelen annedir. Ben annelikte bunu savunuyorum.