Haftaya 4. ayı dolduracagiz gece 12 de uyuyor oğlum 4 gibi emmek için uyanıyor emip tekrar uyuyor 7 buçuk gibi uyanıyor tekrar emip uyuyor sonra öğlen 12 ye kadar uyuyoruz beraber biraz kendim gibi uykucu yaptım onu da 😂 Ek gıdaya geçince saat 9 bucuga filan çekmeyi düşünüyorum uyanma saatini. Neyse sonra uyanınca hemen emmek ister sonrasında altını alıyorum nemlendirici krem sürüyorum tüm vücuduna uyku tulumunu çıkarıp üzerini değiştiriyorum bunu yaparken de hep gülüşüp konuşuyoruz 😂 Sonra onu ana kucağına bırakıp kahvaltı hazırlıyorum o sıra beni izliyor kahvaltı yapıyorum. Kahvaltıdan sonra oyun halısında vakit geçiriyoruz, kitap okuyoruz , kukla oynamaya bayılıyor kukla oynuyoruz saat 15:00 da tekrar uyuyor 1-1 buçuk saat uyur o sırada işimi yapıyorum uyandığında tekrar emme sonrası dönme çalışmaları yapıyoruz sağa sola veya esneme hareketleri filan yapıyoruz eğitici sesli oyuncaklar ile oynuyoruz sonra mutfağa götürüyorum yanımda ben yemek yapıyorum o izliyor ona da anlatıyorum. Günde 2 kere mutlaka ingilizce müzik dinletiyorum kucağıma alıp beraber dans ediyoruz filan bana günler aşırı hızlı ve dolu dolu geçiyor ek gıda günlerini heyecanla bekliyorum 😍😍😍