urazinannesiiiiii yani düşünün ki ağrısı çok yoğun öyle rahatlıyor kesmeniz onu çaresiz bırakacak . Çok zor evet ben bir de çalışıyordum dayanılmaz oluyor ki ben alışkanlık kısmına katılmıyorum 23 aylık oğlum 2 aydır çok sık uyanıyordu herkes alışkanlık diyor ama 2 gecedir yok dün baktım en arka damakları şişmiş. Sadece şişmesi de sancı yapıyor olabilir. Ben kaç aydır emzirmeyi bitircem sıkıntısı var diye erteledim