maysa-19 İçeriği temiz balık yağı,Multi vitamin,demir damla yada bağışıklık için ne olursa bilginiz markalar varmı birde internet guvenilirmi barkoddan nasıl bakabilirim ürün orjinalmi onaylimi diye
nazlii1_ maysa-19 böyle şeyleri eczaneden almayı daha doğru bulurum. 3 kuruş fazla olsun ama İnternetten güvenemem
Yagmur_24 maysa-19 ben nar eczaneden alıyorum ankarada gerçek ezcane aynı zamanda online ı var bir de watsaptan yazabiliyoruz bir de en güzel yanı şu bir ilaç aldınız son kullanma tarihi 5 ay diyelim sizi telefonla arıyolar böyle böyle die sen de iptal edebiliyosun ya da yollayıyosun ben çok memnunum
maysa-19 nazlii1_ bende eczaneden yanayım ama güvenilir bı site bilen vardır belki.insanda guvenemiyor merdiven altımı bişey olsa muhatap yok
Yagmur_24 maysa-19 çok uzun süre saçlarım için ocean mumy i mon latte biotin bebeğime d vit vr demir (yeni demir aldım 3 kutu mesela) sonra yine bu tatlı isteğimi bastırsın die çörekotu çinko vs aldım hala magnezyum alıyorum selenyum başladım mesela gbi
Metesmom maysa-19 bence eczaneden şaşmayın hiç riske atmaya gerek yok. Allah korusun bebeğine bi şey olsa doğru düzgün muhatap bile bulamazsın olan çocuğa olur.
maysa-19 Metesmom aynen bide ise yaramama durumu var zaten yorulduk bı aydır ordan oraya surunuyoruz bide çöp almakla uğraşmak istemiyorum
bluecupcake maysa-19 ben hızlı ecza uygulamasından alıyorum. eczaneden alıp yarım saat içinde kapıya getiriyolar hem orjinal oluyo hem kargo beklemiyorum indirim de vardı galiba bugün mesaj geldi o uygulamaya bak bence.
serennity maysa-19 merhabalar ben eczanede çalışıyorum yani bu tarz şeyler eczanen alınması daha doğru çünkü ilaçların belli bir sıcaklık ve nemde kalması gerekiyor yoksa bozulabiliyor etkisini kaybediyor vs eczaneler sürekli denetlendiği için ve hergüm ısı nem kontrolü yapıldığından daha güvenli bir seçenek nette olanların maalesef ki saklama koşullarını bilemiyoruz
terazikadini maysa-19 hepsiburadadan en çok oy ve yoruma göre alıyorum gelince barkod okutuyorum hiç sorun yaşamadım eczanede 250 300 olan demiri 190 tl ye alıyorum
Elaaras terazikadini geçen eczaneden d3 k2 almıştım. Şişeyi bitirdim ve trentyol dan sipariş verdim. Kutusu herşeyi birebir aynı fakat tat farklı. Bundan sonra eczaneden alicam
Duyulurum maysa-19 ecza kelimesi geçiyordu profilde ama ben de baktım bulamadım. Belki görür bu postu. Biri “eczacım ilacı sipariş verdi acaba internetten mi verdi” diye sormuştu. O da öyle olmayacağını söylemişti. Eczanede çalışan anneye benzer bir yorumdu.
serennity maysa-19 eczane de çalıştığımı belirttiğim bir sohbet vardı ama ilaçla ilgili konuştum mu hatırlamıyorum maalesef ki