Ebrarkolcetin ezgikrby onu rendenin ince kısmından geçirin sonra bi de daha ince olsun isterseniz bilendir yapın oldu bitti
Alerjikrinit ezgikrby dalan granül sabun işte. Duru da güzel ama Dalan içeriği daha temiz sanırım . Makinada erimiyormuş zarar veriyormuş falan dediler
utkummm 17072023baloglum merhaba dogdugundan beri 5 aydir dalan kullaniyorum iki seferdir erimemis gozde duruyo oluyo sizde oldu mu hic yada bazilari kiyafetlerin ustune dokuyomus sizde mi o sekilde kullaniyosunuz
17072023baloglum utkummm evet bendede aynisi oldu birkazkez su alirken deterjan kismini kapa ac yapinca olmuyor vensabun tozunu biraktim alerjik oglum icin sivi deterjan onerdi doktorumuz uni baby hassas bebek icin olani kullaniyorum 6/12 ay icin olani