Bugleminannesi28 Maka_Paka yani evet ama kizimsiz da yarım gibi sjsjsjsj illa bir yerde kızım vurgulanmali Yillar seni bizimle yaşlandırsın olabilir benimle yerine
Bugleminannesi28 sirinpatates mavi pasta gibi yaptircam ama onun kırmızı olanını düz iyi ki doğdun sıradan geliyor kızimizla ilk yeni yaşı
Aslaniopbenimicin Bugleminannesi28 YILLAR SENİ BİZİMLE YAŞLANDIRSIN yazabilir altında da bebişli resim olabilir ya da yıllar seni bizimle yaşlandırsın babam yazabilir
Yenianne41 Bugleminannesi28 beyaz olan, benimle değilde bizimle yazdırırsanız çok güzel olur. Diğer ikisi daha çok babalar gününde falan yapılabilir. Birinciden yanayım 🤭
Bugleminannesi28 Yenianne41 aslında 2-3 arasindaydim ama öyle deyince siz biraz düşündürdü beni dediğiniz mantıklı