Bugleminannesi28 Kizlar esimin dogum gunu var normalde 2 ocak ama yılbaşında kutlarım hem haftasonu hemde anlamaz böylelikle ve bu kizimizla kutladığı ilk doğum günü pasta üzerine güzel yazı yazdırmak istiyorum 1 haftadır hem düşünüp hem arıyorum ama bulamadım bunlar biraz hoşuma gitti sizce hangisi? Yillar seni bizimle yaşlandırsın mi Yoksa cool daddy feln mi yazdirayim fikiri olan varsa dinlerim
Bugleminannesi28 medinekaplan ben yaptırmıştır geçen sene benim eşimde fanatik gs li çok güzel olmuştu ama şimdi anlamlı olsun istiyorum kizimizla ilk olduğu için
Maka_Paka Bugleminannesi28 İroni yapmıştım aslında, babalar gününü andırıyor anlaminda 😅 bence 1 ama tercih sizin
Bugleminannesi28 Maka_Paka yani evet ama kizimsiz da yarım gibi sjsjsjsj illa bir yerde kızım vurgulanmali Yillar seni bizimle yaşlandırsın olabilir benimle yerine