DenizKizi 4,5 aya kadar atak dönemi oluyo neredeyse bir buçuk aylık bir süreç o dönemde oğlum uykusuda emmeside çok kötüydü dediğiniz gibi belkide onunla alakalıdır biraz bekleyin isterseniz ek gıda için.atak döneminde hiç kilo almadı neredeyse biter bitmez uykuda emmede normale döndü şimdi almaya başladı