Can benim saglin ocagindaki ebem harika her ay bi korku gilmi senaryosu yazar sagolsun. Ilk ay 1200 gr alan çocuğa az almis 2. Ay aşısında hemen çakıl ver diyip benim.vermem ve doktorumun azarlamasi 3. Ayda 700 gr aldı diye mama ver az almis kilo demesi. Ve bingildagi cok kucuk d vitaminini 3 günde 5 damla ver demesi korkumdan kac zaman dur hic vermedim d vitamini 4 ayda kapansa bile normalmiş ki 2 hafta kalmadi 4 ay olmamıza daha parmak ucu kadar açık bıngıldak. Cok bilgisiz ebeler var malesef