zezelik85 Bebeeeeeeek Allah razı olsun..hiç ümidini kaybetme ben kendiliğinden hamile kaldıysam herkes kalabilir bende 10 günde ara kanama olunca dpktora gitmiştim polip olduğunu söylemişti. Zararsız bir şey zaten et beni gibi. Tüp bebek öncesi aldırmıştım.
Elo89 Bebeeeeeeek yaa umutlanmıştım bende.. hayırlısı olsun bu kadar kafana takma nolur.. en beklenmedik zamanda geliyor.. hayırlı ve en doğru zamanda gelsin inşallah..🙏🏻♥️