Merhaba benim bı evladım var 8 yıldir gebelik istiyorum 1 dis gebeliğim oldu bu süreçte depremden önce tüp tedavisine başladık ilaçları almamıza rağmen deprem dolasiyla hastane zarar görmemesine ragmen bizi mağdur duruma düşürüp tedaviye devam edemedik tekrar başlamayı düşünüyorum ama maddi olarak toparlandigim zaten ama Geçen hafta salı günü azıcık leke ve kan pıhtısı geldi peceteye öyle hazırlandim hasta olacam diye olmadım .cumaya kadar birşey yok dün ve önceki gün hep leke oldu ve resmen bir aydır sancım var sizce neden oluyordur öyle bilen var mı doktora gidemiyorum şuan fikri olan varsa yardımcı olabilirse çok sevinirim