Funda-12 biraz zordu açıkçası hiç çalışmadan girmek büyük risk fakat şöyle bir şey var çözülen testler YouTubedeki uygulamalardaki bilgilerden hiç görmediğim şeyler vardı "tekerleğin açısı"gibi.Sana verebileceğim tavsiye en az 10 tane test çöz ve sınav esnasında odaklan.Ben konsantre olamadım yine de geçtiğim için seviniyorum çok şükür